torsdag 8. november 2012

Give Away


Forrige uke skrev jeg at jeg hadde en liten overraskelse til Dere. Som Dere vet så er favoritt butikken min i Asker -  Jeanettes Inspirasjon. Og de siste par månedene så har sidevisningen eksplodert til over 8000. Jeg har skrevet 335 innlegg siden 2009 om strikking, scrapping, interiør og om hverdagslige ting.

Nå er det min tur å takke Dere:) Må si at det er så stas når jeg for en liten hilsen fra Dere. Og siden jeg er en god kunde til Inspirasjon så har jeg fått noen fine gaver som jeg kan lodde ut.

For å være med må du gjøre følgende :
1 lodd for kommentar
2 lodd for å følge bloggen.
2 lodd for å følge Facebook siden til Jeanettes Inspirasjon . Link til siden finner du HER
Så totalt 5 lodd kan du være med på :)

Har du ikke blogg gjør ikke det noe , bare husk å oppgi navnet /email adr. din :)

TREKNING 20 november !!

*


Ønsker alle en riktig fin ettermiddag:)

45 Comments:

Yvonne said...

Hei på deg:) tar et lodd jeg;) ha en fiiiiiin dag!!

nr.15 said...

Kjempekoselige butikk:)

5 lodd takk:))

Klem

Anonym said...

Hei!
Jeg vil gjerne være med :)

Tar 1 lodd.

i_Sen3@yahoo.no

Anonym said...

jeg vil gjerne ha 1 lodd

mvh

willa

wilak@online.no

madebyjulia said...

tar 5 lodd og krysser fingrene:)

Merete K. said...

Heisann :-)

❤ Blir gjerne med og trekker 5 stk lodd.
Ha en riktig GOD HELG! ❤

Hilsener fra Merete
m-korsg@online.no

Anonym said...

Jeg er med - 1 lodd

marlenebakken@gmail.com

Wendy said...

Jeg tar 3 lodd, følger på facebook :)

wendyydnewl@hotmail.no

Fru Andersen said...

To lodd på meg, krysser fingrene ;-)

Anonym said...

Jeg vil gjerne ha et lodd.

tomabjer@online.no

Wonderland4Three.blogg.no said...

ღ Blir veldig gjerne med ღ

Tar alle 5 lodd ღ
Veldig fine premier ღ

Ha en fin helg ღ

charlotte_kolnes@hotmail.com ღ

Thea said...

Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene :D

Stå på videre med bloggen din :)

theakristinefinstad@gmail.com

Tom Kenneth Green said...

5 lodd på meg :D


tomkgreen@hotmail.com

Ida Lind said...

Da blir jeg med på fem lodd jeg da :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Geroannie said...

5 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Anonym said...

2 små lodd til meg:)

Ha en god helg!

ma6ica@gmail.com

Stina H. said...

3 lodd på meg :)

stina_rule@live.no

Anonym said...

Heisann! Jeg tar 3 lodd i dag jeg:) Hurra for give away!
ingvild2006(ætt)gmail.com

Anonym said...

Heisann!
Fem lodd på meg! FULL POTT :D
Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Storbyliv said...

•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

--------> 5 lodd opp av hatten på meg!

Ha en fin kveld!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

Monica's Verden said...

Jeg prøver lykken med 5 lodd.
Kjempe fin blogg å ikke minst en kjempe flott
GiveAway...
Ønsker deg en kjempe fin helg.
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Anonym said...

Jeg er med, tar 1 lodd
lisbeth

uglylizz78@gmail.com

Katrine Donal Botn said...

1 lodd på meg :-)

Anonym said...

Prøver lykken med 1 lite lodd jeg!

Klem fra Charlotte
(ceejay85@live.no)

Anonym said...

3 lodd håper jeg på!
Følger Facebook siden til Jeanettes Inspirasjon.
Tusen takk for den nydelige giveaway du holder for oss!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Unknown said...

5 lodd på meg...:)

Marit TH Svensen said...

Sá artig! Nydelig side ba´de du og Jeanette har <3 mitt i min smak, men det vet du jo ;) tar gjerne 5 lodd <3

maritsvensen@gmail.com

Ole-Martin said...

5 lodd!

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Janne said...

5 lodd her og :)

Ønsker deg en god kveld videre og en flott søndag

mvh Janne Kari

jannebabzen@hotmail.com

Anonym said...

Kjempefin!
3 lodd på meg :)
Iall@hotmail.no

Anonym said...

Hei. Det blir 1 lodd på meg.

Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
Mvh Andrea

Jinggirl said...

5 lodd til meg.
Hilsen Anna Jenssen
anna.pinki@gmail.com :)

Tina T said...

Full pott med 5 lodd :) flott premie!
tina.triger@live.com

Katrine Helle said...

Jeg tar 5 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Margrethe said...

Hei, jeg vil være med og tar fem lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

Anonym said...

Hei! Jeg tar tre lodd jeg :-):-)

Hilsen Camilla

camillakarlsen78@yahoo.com

Anonym said...

3 lodd! :-)

Sarah.

Sakala10@hotmail.com

Anonym said...

Jeg tar gjerne ett lodd :)

snefrid1@msn.com

Anonym said...

Ett lodd på meg,og en koselig førjulstid til deg:)
gledeoverlivet@hotmail.no

Maren Bore said...

Jeg er med!

Anonym said...

3 lodd til meg :)

Sara J
rangoahang@hotmail.com

Drea said...

ett lodd :)

Unknown said...

Da har klokken passert midnatt og den heldige vinneren er lodd nr.106 altså Jinggirl:) Gratulere så mye:)

Takk for alle som har bidratt;) Det vil nok komme flere Give Away`s i fremtiden:)

Klem Davina

Anonym said...

1 lodd på meg:)

fanwalker08s@hotmail.com

Anonym said...

Det bli visst nok 3 lodd på meg.
Liker FB-siden og har delt med godt over 865 venner, men er mulig det er for sent til å være med på trekning denne gang.
Bedre lykke neste gang kanskje??
Har ikke blogg, og klarer ikke å legge meg inn som medlem på bloggen din. Etter de nye reglene får jeg det rett og slett ikke til!! Har spurt mange, men ingen har svart meg. Før kom jeg lett inn, men det siste året har jeg ikke klart det, ikke vet jeg hvorfor.
Får håpe jeg lærer det snart!!!

Vennlig hilsen Guri Marie

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)